وسایل نی نی....
 
دلنوشته های من
جایی فقط و فقط برای نوشتن نوشته های دل من
 
 
سه شنبه 27 خرداد 1393برچسب:, :: 20:23 ::  نويسنده : تارا

آخی....ای جونم.....مامان و بابام با خواهرم و شوهرش و خواهرشوهرش و مادرشوهرش-اوه شدن یه لشکر گنده-رفتن خرید برا نی نی کوچولو که هنوز اسم نداره!!!!قراره تخت براش بگیرن و پتو و لوازم خواب...من یه پتو پسندیدم برا نی نی مون که عکس باب اسفنجی داشت و خیلی خوشگل بود...

شهریور دنیا میاد بسلامتی.جیگر خاله دختره.اما سر اسم به توافق نرسیدن.میترسم نی نی دنیا بیاد یکساله بشه همینجوری بی اسم بمونه.من میگم:رضوانه،طراوت،ترنم،نسیم.بابام:ریحانه.بابای نی نی:پریوش.عمه نی نی:یسنا.مامان بزرگ نی نی:ملیکا....خلاصه هر کسی یه چیزی میگه....

اگه اسم شیک سراغ دارین بگین تا کمکی به این خانواده درمانده در اسم کرده باشین....

دلم میخواد زود نی نی دنیا بیاد...



نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت13:56---28 تير 1393
سلام
خوبین ؟
بهاررررر
اسمه به این قشنگی رو یاتون رفته
پاسخ:سلام.خداروشکرخوبم....بهار اسم قشنگییه ول بچه اواخر تابستون دنیا میاد...اسمشو اینجوری باید بگذارن شهریور :)))) رو اسم آزاده و رضوانه دارن بحث میکنن. اونوریها میگن آزاده.اینوری ها میگن رضوانه....


fatemeh
ساعت16:20---10 تير 1393
سلام خاله خانم ایشالله که صحیح و سالم بدنیا میاد
حلما..حنا...حنانه...
پاسخ:سلام ان شاءا....اره اسمهای قشنگیه....


آیتکین
ساعت9:46---4 تير 1393
سلام
چ اسمی قشنگ تر از آیتکین
هههههههههههه
پاسخ:سلام.تاحالا این اسمو نشنیده بودم....به مامان نی نی پیشنهاد میدم....


محمد
ساعت12:07---2 تير 1393
اصغر .
شوخی کردم ...
من با عمه و مامان بزرگ نی نی موافقم اسماشون قشنگه ...

پاسخ:بچه دخترهههههههه.فردا باید بهش بگیم اصغر خانوم؟؟؟؟؟!!!!!


شهرزاد
ساعت13:53---29 خرداد 1393
یه فکری،ببرتشون این سایت:
http://www.namefarsi.com/%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%AE %D8%AA%D8%B1/
ببین کدوم اسم با اسم مامان و باباش جور در میاد!
البته تو خوانواده ما هرکی یه اسم داره:لیلی ،فرهاد،سبحان،شهرزاد!!!
پاسخ:سلام.حتما سراغ این سایت هم میریم...مرسی...


شهرزاد
ساعت23:49---28 خرداد 1393

اصن شهرزاد،چی بهتر از این؟!!
ولی من اسم اهل بیت رو یا لقباشونو پیشنهاد میدم،زهرا اسم قشنگیه!!!
اسم سپیده،روشنک،شبنم و پوپک رو هم خیلی دوست دارم،ستایش و سعادت هم قشنگن!!
امیدوارم سالم و تندرست بدنیا بیاد،عاقبت به خیر بشه ان شاالله!!!
پاسخ:ان شاءا... که سالم باشه.اسم خاله بچه زهراست.ودخترخاله اش. وخاله خاله اش و چندتای دیگه....انقد زیادن که قراره تو مناقصه بذاریمشون..... :)))))) خواهرم از اسم ستایش خوشش نمیادولی سپیده و شبنم و روشنک رو پیشنهاد دادیم با عدم استقبال روبرو شده.پوپک و سعادت رو ایندفعه میگم....

راستی....شهرزاد هم قشنگه...



Negin
ساعت0:39---28 خرداد 1393
راستی تارا جونم میخواستم ازتون خدا حافظی کنم من یه چند روزی نیستم خدا بخواد دارم میرم مشهد ... خوبی بدی دیدی حلال کنید ... فعلا خداحافط
پاسخ:الهی...حیف که دیر جواب دادم ولی درهرصورت به آقا سلام منم برسون و برام حسابی دعا کن .


Negin
ساعت0:38---28 خرداد 1393
با سلامتی انشالله قدمش خیر خوش باشه .... من یه چنتا اسم میگم البته ببخشیدا فضولی میکنما .... کیانا ... گلناز ... ناز گل ... پریا ... فرشته ... عسل ...
پاسخ:ان شاءا...صحیح وسالم باشه...گلناز.نازگل و عسل رو پیشنهاد دادیم مورد قبول واقع نشده :( ایندفعه پریا رو میگیم....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


پاییز رو دوست دارم بخاطر همه ی زیبایی هاش.... شایدم یه جنبه از دوست داشتن پاییز به این خاطره که الان زدگیم پاییزیه.....نمیدونم دوباره بهار به زندگیم سرمیزنه یا نه.....
رتبه کنکورم....
زخم باسنم... نیومدنم اینجا.... عید فطر دیروز و امروزم... ماه عسل دیشب دیشب مهمونی
پيوندها
عینک آفتابی ریبنhttp://">عینک آفتابی ریبن
ساعت دیواری">ساعت دیواری
عینک آفتابی">عینک افتابی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلنوشته های من و آدرس delneveshteha92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان